poniedziałek, 24 marca 2014

Spacer

W czwartek gdy była jeszcze ładna pogoda, byłam na spacerze ze znajomą. Było cieplutko i słonecznie, obecnie jest zimno i pada deszcz. Ciesze się że skorzystałam z okazji i zrobiłam kilka zdjęć :) 
Strój jest prosty, wygodny, idealny na spacer. Włosy upięte w koczek są bardzo praktyczne.
Do koszuli w kolorze ecru dobrałam zwiewną narzutkę z brązowymi zamszowymi łatami na rękawach. Żeby nie przesadzić z brązem założyłam czarne leginsy z eko skóry. Do butów z przyciemnianymi czubami wybrałam długie ażurowe skarpetki. Dopełnieniem stroju jest skórzana torebka na ramie w kolorze brązowym oraz bransoletka. 




Koszula: Atmosphere
Leginsy: second-hand
Narzutka: second-hand
Buty: TOP OR
Skarpetki: Atmosphere
Bransoletka: Marks&Spencer
Torebka: Rowallan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz